If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Че нали знаеш че тия мойте дет са я гледали разбират колкото мен че даже и повече Иначе ако нещо не е било ясно звънкай ше я видя и аз
Разбират си от работата знам ги аз затова и дойдох при вас иначе скоро сигурно пак ще ви посетя за зацепването на ремъците, щот за мене адаша ти е царя на боксерите и предната 33-ка пак при него я гледах, даже и ти рови под капака и веднъж ама тва е друга история
Здравейте колеги,
попари ме следното нещо.... дневс ходих да регистрирам 33-ката и на влизане в Ловеч ми светна лампата за генератора и познайте..........е прибрах се без проблеми но колата мие отвън сега и няма грам ток в акумулатора.....
Съвети и идеи дали е реле или цял генератор
ти твоета я погребвай ако искаш и веднага моета ще живее
Сега ако някой има нещо по темата моля......
Зареди си първо акумулатора, после виж дали кабелите са си на място и кабелните обувки отзад на алтернатора не са нагоряли примерно. Ако това е наред по-нататък ще търсим други "улики"
Зареди си първо акумулатора, после виж дали кабелите са си на място и кабелните обувки отзад на алтернатора не са нагоряли примерно. Ако това е наред по-нататък ще търсим други "улики"
ако нестане с зачистване на буксата свали релето и виж дали са останали четки на него, щото не е сменяно релето от както е при мен колата а може и въобще да не е сменяно ,а и никакво погребване на колата
За да не влизаш във филми,сваляш динамото.Сваляш регулатора.Оглеждаш четките и ако са за смяна ги сменяваш.
Взимаш един мултицет и мериш на токовата клема на динамото към маса.В едната посока,трябша да е безкрайно голямо,а в другата над 1000 ома.Примерно 1100-1400.В леглото на четкодържателя има една пластинка,която подава напрежение на регулатора от малките диоди.Там към маса трябва да е почти същото съпротивление,както и на плюсовата клема.Тя е свързана с клемата за лампата на таблото,но мисля,че там при тебе няма проблем.
След свалянето на динамото,врътни лагерите и ги провери как са.Сега е времето за това.
Ако стойностите на плюсовата клема са под 1000 ома,има или изгорял диод или намотка на статора.
При описаните от тебе симптоми,най-вероятно проблема е в релерегулатора.За скъсан ремък и разхлабена шайба не говорим!
Успех!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Колеги, клемите са едно малко черно снопче кабели със черен конектор нали така? Ако е така как се сваля тази ужасия? с дърпане или приплъзване? опитах се сутринта в 8:00 ч голям студ беше и ме беше страх да не го счупя.
Отгоре трябва да има една скоба.Ако я има я махаш.Става с дърпане.Махаш акумулатора и ако не става с дърпане,пъхаш една яка отверка и си помагаш с нея.В буксата има две големи и една малка кабелна обувка.Големите са за плюса и може да са нагорели.Понякога излиза много трудно,но с отверката и мамата.....
Малката отива на лампата в таблото.Ако изпочупиш големите клеми,няма страшно.Продават се нови и ако са нагорели ти препоръчвам да ги смениш
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
За да не влизаш във филми,сваляш динамото.Сваляш регулатора.Оглеждаш четките и ако са за смяна ги сменяваш.
Взимаш един мултицет и мериш на токовата клема на динамото към маса.В едната посока,трябша да е безкрайно голямо,а в другата над 1000 ома.Примерно 1100-1400.В леглото на четкодържателя има една пластинка,която подава напрежение на регулатора от малките диоди.Там към маса трябва да е почти същото съпротивление,както и на плюсовата клема.Тя е свързана с клемата за лампата на таблото,но мисля,че там при тебе няма проблем.
След свалянето на динамото,врътни лагерите и ги провери как са.Сега е времето за това.
Ако стойностите на плюсовата клема са под 1000 ома,има или изгорял диод или намотка на статора.
При описаните от тебе симптоми,най-вероятно проблема е в релерегулатора.За скъсан ремък и разхлабена шайба не говорим!
Успех!
По описания от теб начин се мерят диодите, а не намотката (статорна), чието съпротивление по постоянен ток е 0. И това не е съпротивление, а пад на напрежение в права посока в/у диодите, който за различните уреди почти винаги е различен, защото мерят при различен ток
---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:09 ----------
Здравейте колеги,
попари ме следното нещо.... дневс ходих да регистрирам 33-ката и на влизане в Ловеч ми светна лампата за генератора и познайте..........е прибрах се без проблеми но колата мие отвън сега и няма грам ток в акумулатора.....
Съвети и идеи дали е реле или цял генератор
Тази малка зелена жичка излизаща от алтернатора има един куплунг при стартера коре долу (единичен). Проследи я и виж този куплунга дали е наред. Ако не е - алтернатора няма да работи. При контакт на тази жица трябва да имаш 12V с цифров мултицет
Колеги, отвън е е..си клинча направо ми спира дъха, чакам някой по топъл ден за да поровя по колата.......обаче квото бачкам все до късно.........Притеснява ме само че не знам дали колата е с вода.......искренос е надявам да е с антифриз...
По описания от теб начин се мерят диодите, а не намотката (статорна), чието съпротивление по постоянен ток е 0. И това не е съпротивление, а пад на напрежение в права посока в/у диодите, който за различните уреди почти винаги е различен, защото мерят при различен ток
---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:09 ----------
Тази малка зелена жичка излизаща от алтернатора има един куплунг при стартера коре долу (единичен). Проследи я и виж този куплунга дали е наред. Ако не е - алтернатора няма да работи. При контакт на тази жица трябва да имаш 12V с цифров мултицет
Колега,няма да си мериме пишките,а ти първо чети,а после пиши!
Плюсовите,както и минусовите диоди са свързани паралелно,а двата пакета последователно.Намотката,независимо,дали е звезда или триъгълник е свързана между диодите и когата е наред е онова нещо,което свързва диодите паралелно.Образува се сложна връзка от три съпротивления свързани паралелно ,както от още три също паралелно и двата пакета последователно.Това е един балансиран мост,който има съпротивление примерно от 1150 до 1450 ома,в зависимост от специфичното съпротивление на диодите.
За намотката си прав.Омичното и съпротивление е пренебрежимо малко ,при такова измерване и за това го приемаме за нула.Намотката играе ролята на шунт.
Ясно е,че който и елемент от тоя мост да се повреди и съпротивлението ще се промени.Както и ако намотката окъси към маса.
Ако има проблем в "малката зелена жичка" и куплунга и по-горе,няма да свети лампата за динамото,защото тя свързва трите малки диода с лампата!
В предвид часа-Наздраве!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
It's alive
Здравейте колеги, вчера свалих генератора и видях че едната му четка е износена и не е оставяля белег къде се е търкала. Смених ги с други четките, благодарение на Тони (pitbull), който ми беше дал с колата четки. Благодаря на всички да точните отговори
Сега новата тема е че си търся здрава долна чашка за преден десен макферсон.
И ме интересува знае ли някой цени на спирачните цилиндърчета всичките . Мерси за сега тва е от мен
ПП: Честита коледа и весело посрещане на новата година
Comment